For inquiries or information

TEL: +81-80-1928-8778

Business hours

9:00 ~ 17:00 (Monday ~ Friday)

サービスは金なり  Service is money.

使用しているMSワードのメニューバーなどの表示が突然、英語になりました。理由は不明です。
日本語表記の方に慣れているので日本語に戻そうと試みましたが無理でした。
チャットでソフト元に尋ねましたら数度のQ&Aのやり取りの後で解決先をいきなり有料サイトへ誘導されました。
この程度のことでお金を払う必要はないと考え、使用ソフトのプロダクトキーを使ってソフトを再インストールして問題を最終的に解決しました。半日かかりました。
サービスに対価は必要でしょうが、使っているソフトは有償で正式にわずか一年半前に購入したものですから、もう少し丁寧な対応もあるかと・・・。
All of a sudden, the menu bar and other displays of my MS Word became English. The reason is unknown.
I'm used to using it in Japanese notation, so I tried to change it back to Japanese, but it was impossible.
Then I asked the source of the software via their chatting channel, and after several rounds of Q&A, I was suddenly directed to a pay site for a solution.
I thought there was no need to pay for something like this, so I reinstalled the software using the product key of the software I have been using and finally solved the problem. But it took me half a day to solve the problem.
I know we have to pay for services, but since the software I use have been using is officially purchased for a fee only a year and half ago, I thought they could be a little more polite.